Horoskop

Det där med lunchbjudning har ej gått igenom. Personen går verkligen omvägar runt mig och ärligt orkar jag inte lögga energipå det.

Men i alla fall.. Köockan är typ 3 på natten och sömnen har ej tagit fart. Kan inte sova.. Som vanligt. Haha men men tur att jag inte måste vakna .. Eller jo innan 4.30 så jag kan ta grimes! Men de e lugnt.

Sitter här i sängen o läser om horoskop, tycker de kan vara kul o intressant och se vad jag tycker om de som står om mitt stjärntäcken och om de stämmer in på mig som person. Har just läst om skorpionens bättre och sämre sidor, och såhärstår det:

Skorpionens bra egenskaper:
Målmedveten och beslutsam
Intelligent och skarpsinnig
Intuitiv och bra karaktärskännare
Problemlösarw och extremt uthållig
Mycket sexig och passionerad
Fantasifull

Fantasifull- ja, jag har en stark tendens att flyga iväg in i min egna bubbla och fantisera, och de kan vara om de mest konstigaste sakerna. Vänner får ofta ställa smma fråga 4-5 ggr eller säga halååå vad tänker du på!? till mig.

Sexig o pssionerad, ja jo jag gillar ju o ha de skönt.. Och länge, och mycke. Med nån jag tycker om och tänder på. Men är inte öppensinnad för vem sm helst närsomhelst.

Problemlösare och extremt uthållig.
Jag tycker nog inte jag är en problemlösare, tycker snarare jag är en perosn som har en tendens att låta andra runt omkring mig lösa åroblem, men jag kan hjälpa till., uthållig vet jag att jag är, jag har väldigt mycke tålamod och de krävs en del för att jag verkligen ska tröttna eller blr riktgt arg. Men det beror på , på vilken front. Har extremt dåligt tålamod när de gäller att lära mig daker, vill bara kunna allt. Vill inte tröna en massa/läsa/öva... Vill bara kunna.

Intuitiv och bra karaktärskännare.... Där vet jag inte alls vad jag ska säga.

Målmedveten och beslutsam. Ah, vill jag nått gör jag det, sällan nån sm kan hindra mig.

Intelligent och skarpsinnig.. NEJ. Tycker jag är så långsam,iq- befriad och trög! Har aldrig kunnat se mig som intelligent. Hoppas de ändras någondag

Skorpionens sämre egenskaper.
Överdrivet svartsjuk
Ägandefixerad av sin partner
Kan vara grym och hämdring
Misstänksam och bitter
Hemlighetsfull
Kan få ett tvångmässigt beteende.

Tvångsmässigt beteende - har ju haft mina issues , men har det inte längre.. Men ja de stämde ju.

Hemlighetsfull- nja, ja jo.. Hmm bet inte :S

Misstänksam och bitter- misstänksam ja, har tyvärr lätt att gå runt och varamisstänksam, skapa bilder och huvudet som skapar oro, helt i onödan. Men vet om detta och skjuter ofta bort det. bitter.. Nja kan ja intepåstå, tycker jag ofta är positiv och glad!

Kan vara grym och hämdring... Nae verkligen INTE... Hämnas på skoj e ju kul så länge de hålls på skämtnivå, men att jag är en grym och eller hämdrig person kan jag inte påstå jag är. Grym kanske ja kan va, känslokall.. Eller de kan jag vara det vet jag.

Överdrivet svartsjuk: njae.. Beror helt på.. Har ju mina jämföringproblem, som jag jobbar på.. Har de med svartsjuka att göra? Kanske lite? Fast extremt e de inte. Tycker jag vart värre. I ett förhållande ha jag tidigare aldrig sett mig som den svartsjuka typen. Men kan ju va helt ute o cykla?! Undrar hur mycke man förtränger om sig sj och sina sämre sidor egentligen. De e ju svårt att erkänna ..

Det ståe även att jag har mycket och starka känslor men vill gärna inte visa dom spontant, vilket stämmer riktigt bra. Är ofta rädd för att visa vad jag känner då jag är väldigt rädd för att bli sårad. Och blir jag sårad vill jag sällan visa de heller. Därav att jag ofta ses som känslokall. Jag vet tydligen hur jag skall formulera mig för att såra folk starkt.. Det tycker jag att jag e kass på. Hatar att såra folk. Tycker det kan vara jobbigt att söga en sannig om jag vet att den är hård om det inte är mer än rätt..
Jag är en mycket känslig, empatisk och lojal vän- ja de kan jag nog hålla med om. Bryr mig verkligen om dom som betyder för mig, är väldigt hjälpsam och ställer oftast upp i ur och skur.


Gjorde just ett test på hur bra man passar ihop, och de som kom upp till vissa delar rätt men till många delar fel. Hahaha, vet inte eiktigt om jag ska tro på dagens horoskop..

Hoppas ni mår bra hemma i snön! Här är de kallt om kvällarna men ca 12 grader om dagarna, så de e helt ok :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0