jag

det finns bara en av mig och de e jag.
jag maste acceptera mig sjalv. vissa tanker gar mig at huvudet.
varfor ser inte jag ut sa?
varfor kan inte jag ha ett sant har, san rumpa, en rygg, ben.. ogon.. ogonfransar..
manga tankar som snurrat i mitt huvud, eller som brukar snurra i mitt huvud som har med migg sjalvfortroende att gora har inte befunnit sig dar pa bra jakla langa. har vart valdigt nojd med mig sjalv men e val nere i en svacka.

har i alla fall inforskaffat mig Wen haircare, garanterat bra ! so nojd med produkten verkligen. mit har brukar alltid vara stripit och straft, och har provat allt fran schampoon, inpackningar, harlera osv osv.. mitt har har vart en big mess i fleeeera ar verkligen. har hatat mitt har fruktansvart lange! gillar de fortfarande inte riktigt med nu e de mjukt i alla fall :)
sa kan starkt rekomendera er wen haircare ! :)

haller forovrigt med packningen.. livspackningen.. en packning till mexico och sen alla andra grejer for hemfarden.. pga begravningen ser de ut som att jag far aka hem valdigt snabbt efter mexico. far se hur de blir. inget 100% bestamt an.

Hoppas alla har en fantastisk Jul ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0