ojojOJ

ja ojojOJ n ar det inte langt kvar i applet, gansak exakt en manad. jobbet hemma ar bestamt. men har bestamt att jag inte skall ha sa manga grupper pa nbv da jag inte vill fasta dar utan under tiden under min termin hemma kolla runt lite pa alternativ .
kommer ju inte bli en stor inkomstsumma men battre an inget!

sen hoppas jag pa att fa ett harligt stipendium fran riddarhuset och sen far vi se vad jag gor.

annars rullar de pa. har pa ter dagar tagit 15 klasser!.. min kropp ar slut men de kanns bra. idag blir de bara en, kanske tva klasser, for att i morgon kora poping och ballet.. ar sa trott pa balett.. vill inte balletta mer! forsokt vara positiv i ett ar, och kan val saga att de gatt sadar, i perioder. vet att e e bra for allt.. men kan dansstilen inte byta namn.. val inne pa klassen klarar jag mig val men kanner mig som den fula ankungen, inget skamt.

naval!

mexico narmar sig!! NICE !
sedan sverige
traffa alla hjartegryn

juste, jul.. GODJUL!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0