hej

sanne har kopt en ny dator. och som alla som vetvem hon ar, vet aven att hon och tekniska saker ej gar ihop. jag sitter just nu I skrivande stund och lar mig hennes dator for att sedan lara henne hur den fungerar. hon har kopt en aldeless avancerad dator for sitt egna basta. hon kan vara de sotaste som finns. istallat forattkopa en simpel dator, typ pc, mac eller acer,har hon inforskaffat sig en ASUS .. och hon blevju arg och irriterad sa fort hon startaden for de enda hon forstod va vart startknappen satt. ack ack ack... hahaha men med gladje hjalper jag henne da jag tycker de eganska kul med datorer och klicka runtoch lara mig detta. tyckte att macdatorer kan vara liteknepiga,men detta ar natt helt nytt. haha finns liksom inget skrivbord utan bara en startmeny dar allt finns. typ.. och musen fungerar lite sen den vill, men harvalinte kommit underfundmed hur den man anvander den for att fa upp olika mappar eller program. men jag lar mig sakta men sakert.

sen ar de bara det att jag ska lara sanne allt, och dekommer kravas en del talamod for det. haha

naval, igar tog jag yoga grimes ballet och jared, och sen hem. hostar idag igen.. intelite heller,sadefarbli en ellermax tva klasser ikvall.. jared och erik. hophop klasser.

men de gickbra I alla fall.pratade med grimes igar och han sager att jag har de, jag har kansla jag har stilen jag har allt, jag maste bara jobba med pickup. pickup kan jualltid nli battresa deva kul och hora atman har det ! glad! men armycke medveten om attmitt pickup mastebli batter, men ja Kampar pa !

hoppas ni mar bra!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0