-

denna dag har ej varit en produktiv dag.. fast de e väl okej antar jag? de e jul kul om man alltid är 100%ig men just idag e ja inte de.haha.. ne ska till oliver snart i flen.. FLEN?! aah han bor i flen.. kraken. himla snäll o trevlig kille, man, karl.. vad man ska kalla honom? han är son till Wiveka som jag bodde hos i NY. så till en bärjan vill jag mest bara åka dit för att liksom visa lite hyffs och tacksamhet för han har faktiskt hjälpt mig en del med NY resan. men vi har de så trevligt och pratar o så man kan väl säga att han har blivit min äldsta manliga vän 44 år, frånskild har barn i Australien som bor med hans exfru, han jobbar med aktier tror jag.
han har även hjälp mig med att formulera mitt cv, som såg ut som SKRÄP innan han rättade till de en aning, typ skrev om allt. haha
i övrigt har mamma vart på dåligt humör o skällt på mig idag, o vart irriterad på mig.. hon tycker jag e lat. men de tycker inte jag. för jag vaknar tidigt VARJE dag o gör ALLT jag sak göra varje dag och idag är jag bara väldigt trött. jag har vekrligen jordens träningvärk. magen armar o bröst. BRA träning igår! i morrn blir de ben tror jag. sen får de nog allt o bli rygg. .
hur som helst. jag har städat rummet, lagat lunch, duschat, sovit, pluggat o påbörjat "brevet" om alla mina icke existerande erfarenheter med båtar så jag kan skicka in mitt cv till Royal Clipper. ja de e nästa plan, jobba på royal clipper i alla fall 6 månader , sen blir de nog norge.

tycker mamma kan komma hem med bilen nu. o nu kom hon! toppen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0