ehmn

Hej hopp!
de är typ snart 3e veckan jag nu är hemma efter ett år i NY. tiden springer!
känner fortfarand INGEN längtan tillbaka. känner bara längtan efter ett liv. haha.. nej men det är dimmit i mitt huvud utan träningen med therese som är grym och utbildningen som är grym hade jag garanterat suttit splittrad i tusen bitar.

det är helg men de tänker jag knappt på. har inga direkt helg rutiner eller rutiner som säger till kroppen att det är helg. hela året i NY spenderade jag ofta tiden på helgerna åt att gå i skolan... och att vara ledig fick man lägga lite som man ville men att vara ledig är inte min starka sida när jag väl går in för att göra nått. men så e de väl för alla.. :P

har nu betalt min fantastiska gymräkning.. *kontot gråter* I BETTER BE THERE! hahaha tuuuur att jag är taggad!

körde ben igår, therese visade mig de nya utfallen och som det darrande asplöv jag är körde jag.. hujeda mig de gick riktigt bra för att vara mitt första ensamma pass på gymmet! stolt över mig själv :) känns idag kan jag lova!

lördag.. de flesta super, eller festar eller gör nått. jag sitte rpå landet isolerad, inget sug efter alkohol och högt ljud massa människor. för mig blir det snart långpromenad, vill inte springa med vaderna och inte med denna träningsverk så det blir bra med en promenad i de vackra vädret . solen skiner ju faktiskt :) pappa for ut på isen med sparken en tur.
sen blir de plugg. och sen.. sova tidigt ? får väl se.

linköping tisdag!  jobbmässa. 
- ringa starclipper
tvinga dom att anställa mig
plugga
jobba på mina nya vanor.
 
JAG ÄR SÅ JÄVLA BRA !
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0