Sthlm

Sitter i skrivandes stund i Stockholm , för att vara exakt sitter jag på ett fik på T-centralen. O väntar på att jag ska åka till Slussen vid 10 för att ta buss till lillsved för utbildningen ! Ser verkligen fram emot att träffa alla och fortsätta allt som påbörjats :) dock har jag ont i huvudet... Igen. Tror de nått, antingen är jag stressad över något eller så är de nått annat .
Träningen går riktigt bra och det är kul ! Det har gått ca 3 veckor tror jag jag ser redan resultat och känner skillnad , träningsvärk o bränna i muskler lönar sig !

I övrigt , vet jag inte riktigt vilken ordning jag ska ta vad i livet . Båten Norge plugga tror jag att jag strävar efter, eller Norge båten plugga .. Hänger på båten . Men de blir nog toppen :)

Känslomässigt , inte bra inte dåligt . Orolig o rädd i perioder , annars accepterar jag läget som det är , eller försöker så gott de går verkligen .

Allt händer av en anledning tror jag .

Nu är de bara nästan 2h kvar . Har med mig pluggmaterial, motorbåtsförarintyg , och kursmaterialet. Hoppas alla mår bra och haft en bra helg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0