trött

oj så trött jag är, men det är bra. vardagsrutinerna rullar på, träningen håller jag igång och är fortfarande lika peppad. utbildningen går riktigt bra och det är roligt, kontot gråter men de gör inget. ska på jobbmässa .. oj totalvändning där, i know. från att JAG MÅSTE SKAFFA JOBB... till.. orkar inte bry mig vill inte jobba just exakt nu. jobbar lite svart. de går bra. har inge direkt större utgifter i livet just nu. har annat på G. vilket känns sjukt overkligt o spännande. men man ska inte ropa hej o förskott.. eller vad man nu kallar det.

iövrigt mår jag upp och ner hela tiden. det rullar på några dagar, sen dimper man ner o är ledsen och har ångest och vill inte, tvekar ... sen sover man de kommer en ny dag o så rullar de på nån vecka sen kommer en dålig dag o man är ledsen och så.. men allt i livet är aldrig helt perfekt. jag går i alla fall i rätt rikting, jag går den väg jag VILL gå, och satsar på det jag vill satsa på. jag har saker att göra och sträva efter. så på så vis mår jag riktigt bra.
fredags passet på gymmet sitter fortfarande i ben o rumpa! galet men fan vad BRA ! hela helgen har jag tagit de lugnt, tagit promenader för att få frisk luft o röra på mig. spenderat hela helgen till plugg,, läsa.. fundera, planera.. och ja det är SPÄNNANDE ! :D men söndagseftermiddagen tyckte jag att jag förtjänade att va med evelina, så jag tog packade ner lite sällskapsspel och åkte över, så himla mysigt att ha vänner boende nära. alies o evelina. kanon! vi spelade spel heeela kvällen, och åt pizza o drack cola, känns skönt att jag kan unna mig onyttigheter utan ångest, eller.. men gud nu blir jag tjock.. :) en guldkväll!

och här om dagen va jag hemma hos lovisa o tittade på hennes lägenhet hon flyttat till, jätte mysig ! vi drack te o pratade.. pratade.. o pratade.. och pratade och plötsligt var klockan halv 10 på kvällen och jag åkte hem. otroligt mysig eftermiddag!

i dagens läge är jag så fruktansvärt nöjd med mitt umgänge, mina vänner.. mina riktiga vänner. jag känner faktiskt att finare vänner än vad jag har, de kan man inte ha.. så jävla nöjd med er !

dagens gympass gick helt vansinnigt så fort ! men de va kul! armar med therese.. bettan ala asplöv jobbar vidare! jajjemen :D

nu är jag så trött så trött.. klockan är halv 10, så de passar bra. sova sova sova sova.. NY DAG ! linköping i morgon, jobbmässa, intressant :)

hade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0