blä

typ som nu, när jag tvingas tänka på det det. då vil jag abr spy på det. jag fullkomligt hatar det. sååå jävla mycke. bläääää!! kan verkligen svära över det. satt i bilen och bar svor.. skit fan helvette piss fan nej åååhh fan piss.. skit fan helvetteeeeeeee... tur att man va själv. haha... ¨

bygger på cv:t i alla fall.. ska få iväg de snarast! efter helgen hade jag tänkt.

dagens träning va helt ok. mer rumpa!!

fettet ska bort, menar inte att jag e fet, e jag INTE ! men på vissa delar av min kropp ska de bara bort. typ som mina muffintops, eller kärlekshandtag som de kallas också.. och då e de rumpövningar som gäller samt sidan av magen, magen, benen.. allt. hela kroppen!

snurr snurr i mitt huvud. suck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0