hej

ne e de inte längre hemligt att jag e är hemma. JAG ÄR HEMMA FÖR DE SOM VILLE VETA !

överraskandet blev riktigt lyckat. stannade inte allt för länge men de va så kul o träffa henne och hn blev riiktigt glad, glada tjejer!

igår var jag med evelina och fjälpte henne flytta o dona lite i åkervillan och sen blev ja bjuden på middag, kanoners!

dooooock så hände nått med mina vader igår.. jag kan fortfarande inte gå , eller kan gå men bara med börja ben,vadmusklerna är hårda som sten typ, och gör riktigt ont när jag rör dom, försöker massera dom. det är insidan på musklen och det är ingen sträckning. så mitt ben/rumpapass idag *vil bara gråta nu* blir inte av.. skit skit skit skit. vill träna !! är så fruktabsvärt taggad.. vaderna idag är lite bättre men inte gör fortfarande ont. så funderar på köra armar här hemma istället.. Negativa och lite tyngder.. de e väl de vi har. man får ta de man har :)
sen ikväll är det nästa seminarium. min lista är fortfarande inte full men hoppas det inte gör nått.. har även tagit bort en del.. typ: kolla upp min hörsen.. vilken jäkla mål va ! hahaha

aja hoppas verkligen mina vader blir bättre så jag kan åka in i morgon o träna.. 2 dagars vila.. ååååh de känns som en vecka.

hoppas alla haft en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0